perjantai 9. joulukuuta 2011

9.12.

Moikkamoi!

Minulla olikin tällä kertaa vähän mietinnät hukassa, niin pyysin noita ammattistarttilaisia vähän auttamaan. Otin kuvan tilanteesta, kun minä vain en keksinyt mitään sanomista. Onneksi sain vähän ajateltavaa noilta nuorilta!

Mitähän sitä Tasku-tonttu miettisi..
Tällaisia kaikkia mietteitä minulle tarjottiin ja kyllä minun nyt kelpaa! Kaikki sopivat minulle kuin parta joulupukille!

"Nyt voi pukki tulla kun luntakin sataa :)"
"Miksi pukkia ei näy kun kiire jo on..."
"Vihdoinkin sitä lunta, kyllä tätä jo odotettiinkin!"

Mitä sinun mielestäsi minä olisin voinut sanoa tässä kuvassa? Kommentoi ja kerro!

Huomisesta sen verran, että kannattaa käydä tiiraamassa. Kävin nimittäin sairaanhoitajamme pakeilla ja sillä tontulla olikin aika paljon kivaa sanottavaa! Huomiseen siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti